Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

Tα «βοσκοτόπια της Παιδείας»!!! Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος: Στα βοσκοτόπια της παιδείας μπήκε και η τρόικα ή το κουαρτέτο και επιθυμούν την απόσυρση του Νόμου. Τέλος δεχόμαστε κάθε παρατήρηση ακόμα και μήνυση από τους ανωτέρω, αλλά η αλήθεια θα λάμψει. Υπάρχει Ελπίδα



Αίτηση Ειδικό Υπόμνημα Αναφορά & Ανοικτή Επιστολή.
Προς
 Υπουργείο Παιδείας
Κύριο Πρωθυπουργό κ. Τσίπρα Αλ.
Κύριο Υπουργό Παιδείας κ. Φίλη Νίκο
Κυρία Σια Αναγωστοπούλου Αν. Υπουργό  Παιδείας
Κύριο Πελεγρίνη  Θεοδόση,  Υφυπουργό Παιδείας
Κύριο Πρόεδρε ΑΣΠΑΙΤΕ, Πρυτάνεις ΑΕΙ
ΑΠΥΣΔΕ, Α΄ΠΥΣΔΕ Αθήνας, ΔΕΠΠΣ,
Συνδικαλιστές Βουλευτές ΜΜΕ.
OΛΜΕ ΔΟΕ ΠΟΣΔΕΠ. Πρυτάνεις
Πίνακας Αποδεκτών.
Θέμα: Προτάσεις για τη βελτίωση του νομοθετικού πλαισίου των διορισμών, μετατάξεων, μεταθέσεων, αποσπάσεων και τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά και της Τριτοβάθμιας… ή τα «βοσκοτόπια της Παιδείας». Συμβολή στον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία. Μέχρι 15-12-15 οι αιτήσεις για τις θέσεις Διευθυντών Εκπαίδευσης! Ταχύτατες, περιέργως  οι διαδικασίες και πιθανά θα ξανα-εκλεγούν οι αγαπητοί της κ. Διαμαντοπούλου και του κ. Αρβανιτόπουλου!!
-----------------------------

Πώς σε ένα Νόμο περί βοσκοτοπιών εμπλέκονται παράνομες εκλογές Διευθυντών, πλαστογραφίες, εκβιασμοί απάτες, «παρα-εκπαιδευτικά κυκλώματα», «υπερκομματικές συμμορίες ελέγχου της παιδείας»,  πειθαρχικά κατά αθώων και μη καταδίωξη πλαστογράφων, Τροϊκανοί  και άλλες παρανομίες… 


Εγκύκλιος για την διαδικασία επιλογής Διευθυντών Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης
Ανάλυση, Αποκαλύψεις, Μελέτες περιπτώσεων, Προτάσεις:
Μην ξεχάστε, ότι αν δεν αλλάξετε ρότα, πρόσωπα και πολιτική,
Τρίτη φορά Αριστερά δεν υπάρχει!.
Ο νοών νοήτω.
    Οι υπερκομματικές συμμορίες έχουν δύναμη, αλλά έχουν μια μεγάλη αδυναμία,
την διαρκή παρανομία
 και επίσης φοβούνται την δημοσιότητα
και όσους έχουν πραγματικά επιστημονικά  προσόντα.. Ανωνύμου.
«Όταν μόνος μου έτρεχα να ενημερώσω πριν 4 χρόνια, ότι άλλο είναι τα Πρότυπα και άλλο τα Πειραματικά σχολεία, και όλοι κάνανε τον ακόλουθο της κ. Διαμαντοπούλου και σήμερα τον ακόλουθο του κ. Φίλη, όχι μόνο εκδιώχτηκα, αλλά προπηλακίστηκα, διασύρθηκα, συκοφαντήθηκα κλπ… Τώρα, που οι θέσεις μου γίνανε Νόμος, αντί να αποκατασταθώ, διοικούν ακόμα οι θιασώτες του Νόμου Διαμαντοπούλου, αλλά το «παίζουν»  και με τον κ. Φίλη. Μπράβο στην δεύτερη φορά αριστερά»! Τα γραπτά μένουν!
Το υπουργείο Παιδείας επεξεργάζεται προτάσεις για τη βελτίωση του νομοθετικού πλαισίου των διορισμών, μετατάξεων, μεταθέσεων, αποσπάσεων και τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. ...
Βασική θέση των προτάσεών μας είναι η πριμοδότηση των εχόντων πραγματικά επιστημονικά προσόντα δηλ. Μεταπτυχιακά, Διδακτορικά, γλώσσες, Διδασκαλία στο Πανεπιστήμιο με το Π.Δ.407 κλπ…
Τόσα χρόνια βλέπουμε στην παιδεία τα «ίδια πρόσωπα», που με «οβιδιακές μεταμορφώσεις», κομματικές και δήθεν επιστημονικές, μοιράζονται όλες τις θέσεις και παραγκωνίζουν, όσους έχουν πραγματικά προσόντα. Έτσι έχει αναπτυχθεί μια «υπερκομματική συμμορία αρπακτικών θέσεων, προγραμμάτων με άτομα που δήθεν διαγκωνίζονται μεταξύ τους για τις δήθεν συνδικαλιστές θέσεις, ενώ στην ουσία, αλληλο-στηρίζονται για να αλληλο-ψηφιστούν και να βουτήξουν τις θέσεις ευθύνες, από τους πραγματικά μορφωμένους, οι οποίοι θα παραγκωνιστούν με συνεργασία όλων των ατόμων της υπερκομματικής συμμορίας, ως ιδιόρρυθμοι, γραφικοί κλπ… Τρανό παράδειγμα η κ. Δανίλη Ελένη παράνομη Διευθύντρια ΠΣΠΑ Αθηνών, που έχει επιλεγεί παράνομα επί Δαμαντοπούλου, ξανα-επιλέχτηκε πάλι παράνομα, επί πρώτη φορά αριστερά, ενώ είχε τιμωρηθεί σε Πειθαρχικό για πλαστογραφίες, νοθεύσεις εγγράφων, η υπόθεση κατά παράβαση καθήκοντος δεν αποστέλλεται στον κ. Εισαγγελέα,  κλπ… Η κ. Δανίλη με βαθμό πτυχίου «καλώς» που το έκρυβε και δεν ήταν στον φάκελο αξιολόγησής της, είναι πλέον τρισυπόστατη δηλ. ταυτόχρονα δεξιά, κεντρώα και αριστερή και όλοι οι συνδικαλιστές  δεξιοί, κεντρώοι, Αριστεροί την στήριξαν και την στηρίζουν, πιστεύοντας δήθεν ότι η κ. Δανίλη τους ψηφίζει, ενώ δεν μπορεί ένα άτομο να ψηφίζει ταυτόχρονα 3-  7 παρατάξεις λένε οι καθηγητές! !
Παρατηρήσεις προτάσεις
1.      Νόμος 4351/2015. Βοσκήσιμες γαίες Ελλάδας και άλλες διατάξεις
Άρθρο 46 Επιλογή και τοποθέτηση Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
«Το συμβούλιο επιλογής δύναται με ομόφωνη και πλήρως αιτιολογημένη απόφαση να αποκλείσει από την περαιτέρω διαδικασία υποψήφιο, που κατά τη διάρκεια της συνέντευξης διαπιστώνεται ότι δεν είναι κατάλληλος για την άσκηση των καθηκόντων του διευθυντή εκπαίδευσης».
Η διάταξη αυτή πρέπει να τροποποιηθεί, γιατί  το «Συμβούλιο Επιλογής» μπορεί να «παρεκτραπεί» σε μια χώρα, που δεν φημίζεται για την αξιοκρατία της και να αποκλείσει «a priori», όποιον δεν έχει «κομματικό μέσον» ή κατά την μοιρασιά των θέσεων των συνδικαλιστών μεταξύ τους, δεν περίσσεψε τίποτα και για τον υποψήφιο, που μπορεί να έχει και τα πιο πολλά προσόντα. Το Συμβούλιο, μπορεί να αποκλείσει μόνο αυτόν που δεν κατέθεσε τους τίτλους σπουδών του ή κατέθεσε τίτλους πλαστούς και αυτό είναι παράπτωμα του ιδίου του υποψηφίου και για τον λόγο αυτόν ανακαλείται ο διορισμός του. Η κ. Δανίλη παρόλα αυτά, δεν κατέθεσε το 2011 τον τίτλο σπουδών της και παρόλα αυτά δεν εκδιώχθηκε, αλλά εκδιώχθηκαν  δήθεν, όσοι την συκοφάντησαν, Το 2015 είχε τιμωρηθεί από το πειθαρχικό από το 2014 για 2 μήνες στέρηση μισθού, αλλά η ποινή δεν ανακοινώθηκε ποτέ στους συναδέλφους που σύμφωνα με τον νόμο ψήφιζαν και την εντιμότητα, το ήθος του υποψηφίου  κλπ…Ούτε κανείς έψαξε πού πήγαν τα 1,4 εκατομμύρια που έδωσε η τότε κυβέρνηση για την ανοικοδόμηση του ΠΣΠΑ. /Βλέπουμε δηλ. μια διαχρονική συγκάλυψη παρανομιών των ημετέρων, ενώ όσοι δεν είναι στην «συμμορία» διώκονται απηνώς, από όλους! Το αν κάποιος δεν μπορεί να διοικήσει, αυτό θα φανεί στην πράξη και όχι από «τα μέντιουμ», του Συμβουλίου Επιλογής λένε οι καθηγητές! ! Επίσης δεν πρέπει να αποκλείεται από την υποψηφιότητα, όποιος δεν συγκέντρωσε το 20% των ψήφων του Εκλεκτορικού Σώματος. Με την ίδια λογική πρέπει να αποκλείεται από υποψήφιος, όποιος δεν έχει μεταπτυχιακό ή δεν φοράει κόκκινο, πράσινο ή μπλέ φουλάρι και άλλες γελοιότητες.
2. Δείτε τα κριτήρια κρίσεων για την επιλογή εκπαιδευτικών για τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία. Θα διαπιστώσετε ότι η διδασκαλία σε Πανεπιστήμιο με το Π.Δ.407 δεν υπολογίζεται, ενώ υπολογίζεται το δήθεν “μάθημα ή η μέθοδος Project”. Αν ο κ. Ψύλλος, Πρόεδρος της ΔΕΠΠΣ έβαζε υποψηφιότητα για Διευθυντής ή απλός εκπαιδευτικός, θα αντιλαμβανόταν ο ίδιος ότι τα πανεπιστημιακά του προσόντα, οι δημοσιεύσεις κλπ δεν θα υπολογιστούν καθόλου, ενώ μπορεί να τον υπερκεράσει, ο απλός εκπαιδευτικός, που τον έχει για βοηθό!
3. Ο κ. Φίλης μίλησε προ ημερών για εκπαιδευτικούς που εξωθήθηκαν σε παραίτηση την τελευταία πενταετία. Η κ. Δανίλη η κ. Παπατσίμπα Λαμπρινή και ο κ. Αντωνίου ήταν η βασική ομάδα που εξεδίωξε εκπαιδευτικούς, εν γνώσει και των συνδικαλιστών του Συριζα!  Επί Διαμαντοπούλου εκδιώχτηκαν πολλοί καθηγητές με προσόντα από τα πρότυπα πειραματικά και προωθήθηκαν οι μη έχοντες τα προσόντα… Περίμενε κανείς την αποκατάσταση των αγωνιστών εκπαιδευτικών των Προτύπων και Πειραματικών που αντιστάθηκαν στον Νόμο Διαμαντοπούλου, αλλά αντί αυτού πριμοδοτήθηκαν, όσοι συνέπραξαν με τον Νόμο Διαμαντοπούλου…., όπως η κ. Δανίλη Ελένη, ο κ. Ανδριώτης Νίκος, ο κ. Κοντογιάννης  Γ., ο κ. Αντωνίου κλπ… Συνδικαλιστές, δήθεν αριστεροί που λάμβαναν καταγγελίες για την συμπεριφορά της κ. Δανιλη Ελένης και τις διώξεις εκπαιδευτικών, όχι μόνο δεν έπραξαν τίποτα, αλλά αντίθετα δικαιολόγησαν και δικαιολογούν την κ. Δανίλη Ελένη και την δήθεν «αριστεία». Η κ. Δανίλη Ελένη πρώτη ψήφισε την μετατροπή του ΠΣΠΑ σε «Πρότυπο Πειραματικό» σύμφωνα με τον Νόμο Διαμαντοπούλου τον οποίο εκθείαζε στην αίθουσα 4 του ΠΣΠΑ, σε συνεδρίαση του Σχολείου τον Σεπτέμβριο του 2011, αλλά τώρα κοροϊδεύει τους  ανωτέρους της και καλά κάνει, γιατί και οι δήθεν ανώτεροι και αυτοί ουδέν έπραξαν για την αποκατάσταση των διωχθέντων επί Διαμαντοπούλου. Σε αυτό συνέτεινε και η συμπεριφορά συνδικαλιστών της δήθεν αριστεράς, όπως ο κ. Αλεξίου, ο κ. Ανδριώτης, η κ. Τρίμη και άλλοι δήθεν αριστεροί που γλύφανε το περιβάλλον της κ. Διαμαντοπούλου, για να έχουν θετική κρίση, για τα Πρότυπα Πειραματικά, για τα οποία δήθεν ήταν αντίθετοι, αλλά στην ουσία τα υπηρέτησαν με ζήλο, λένε οι καθηγητές! …
4. Τα κριτήρια κρίσεων για τα σχολεία της κ. Διαμαντοπούλου ήταν γελοία έως έωλα. Έτσι εξαφανίστηκαν όσοι είχαν πολλά πανεπιστημιακά προσόντα π.χ. Διδάκτορες μεγάλων Πανεπιστημίων, λέκτορες με το Π.Δ. 407,καθηγητές με δημοσιεύσεις σε πραγματικά διεθνή περιοδικά κλπ.. Τέλος επιλέχτηκαν όσοι προσκύνησαν την κ. Μπούντα Ελένη Σύμβουλο της κ. Διαμαντοπούλου και την υπερκομματική συμμορία Παπατσίμπα, Δανίλη, Αντωνίου κλπ… δήθεν υπερμάχων της δήθεν «αριστείας», λένε οι εκπαιδευτικοί.
5. Πανεπιστημιακά κριτήρια που δεν λαμβάνονται υπόψιν στην Β/θμια Εκπαίδευση, για να επιπλέουν οι «φελλοί» και να διευκολύνονται οι δήθεν συνδικαλιστές στο αλληλο-μοίρασμα των θέσεων κλπ…Οι Διδάσκοντες του Π.Δ. 407/80, που είναι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, δεν λαμβάνουν μονάδες για την διδασκαλία τους σε Πανεπιστήμια με το Π.Δ. 407. Προτείνουμε ότι για την ανύψωση του επιπέδου των Διευθυντών,  να βαθμολογείται με ένα (1) μόριο ανά εξάμηνο η προϋπηρεσία  στις κρίσεις  διευθυντών, Προϊσταμένων Σχολικών Συμβούλων και των Εκπαιδευτικών, η διδασκαλία σε ΑΕ και ΤΕΙ.
Οι διδάσκοντες του Π.Δ. 407/80 είναι επιστημονικό προσωπικό το οποίο προσλαμβάνεται με Πράξη Πρύτανη με σχέση εργασίας Ι.Δ. ορισμένου χρόνου για τη διεξαγωγή διδακτικού, ερευνητικού, επιστημονικού και οργανωτικού έργου σε οποιοδήποτε γνωστικό αντικείμενο. Η διάρκεια της συμβάσεώς τους καθορίζεται μέχρις ενός πανεπιστημιακού έτους και δύναται να ανανεώνεται ή να παρατείνεται, πλην όμως ο συνολικός χρόνος προσλήψεως δεν δύναται να υπερβεί τα τρία πανεπιστημιακά έτη. Οι ανωτέρω έχουν τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις που αντιστοιχούν στην βαθμίδα (του ΔΕΠ) με την οποία έχουν εξομοιωθεί μισθολογικά, βάσει των προσόντων τους.
Μια άλλη κατηγορία είναι οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Ούτε αυτών η προϋπηρεσία λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν, για την καριέρα τους στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Προτείνουμε την μοριοδότηση των αποσπασμένων εκπαιδευτικών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, με μισό μόριο (0,5) σε κρίσεις Διευθυντών, Σχολικών Συμβούλων κλπ. Πρέπει να διαχωρίζεται η διδασκαλία σε ΑΕΙ με το Π.Δ. 407 και αυτών των εκπαιδευτικών, που αποσπάστηκαν σε ΑΕΙ και ΤΕΙ και εμφανίζουν βεβαίωση ότι «του ανατέθηκαν του «αποσπασμένου» από το σχολείο σετ Πανεπιστήμιο καθήκοντα Π.Δ. 407.Παράδειγμα ο κ. Ανδριώτης Νίκος και ο κ. Δημητριάδης ο σύζυγος της κ. Παπασίμπα Λαμπρινής έχουν αποσπάσεις σε ΑΕΙ και μετά εκεί τους έδωσαν την διδασκαλία του έργου που θα έκαωε ο κύριος διδάσκων με το Π.Δ. 407. Δηλαδή δεν έχουν συνάψει σύμβαση έργου με το Πανεπιστήμιο, αλλά απλά ως βοηθοί αποσπασμένοι στο πανεπιστήμιο τους ανατέθηκε να διδάξουν ως βοηθοί και μόνο το μάθημα που θα έκανε ο διδάσκων με το Π.Δ. 407 ή ο Καθηγητές. Έτσι, βλέπουμε γιατί αλληλο-στηρίζονται τα άτομα της «υπερκομματικής συμμορίας, διότι έχουν κάνει τις ίδιες κομπίνες! Αν τώρα κάποιος άσχετος πάει να κάνει την ίδια κομπίνα θα βρεθεί στην φυλακή!  Το ίδιο έκανε και η κ. Ευανθία Μακρή Μπότσαρη, σύμβουλος της κ. Γιαννάκου, και μέλος της υπερκομματικής συμμορίας δεξιών κεντρώων, αριστερών και ουδείς την εξεδίωξε, εν γνώσει όλων! Δηλ. ενώ αποσπάστηκε στην Φιλοσοφική για να βοηθήσεις γραμματειακά το ερευνητικό δήθεν έργο κάποιου Καθηγητή, παρουσίασέ τις «αποσπάσεις» από την Δευτεροβάθμια  εκπαίδευση στην Τριτοβάθμια, ως έργο Ερευνητού! Για να είχε έργο ερευνητού σε ΑΕΙ, αυτό δηλώνεται ευτυχώς και στον Ειδικό Λογαριασμό του Πανεπιστημίου, που δυστυχώς δεν εμφανίζεται! Για την κ. Μακρή Μπότσαρη το άλλο μέλος της υπερκομματικής συμμορίας, ο άνθρωπος που κατέστρεψε τον κ. Αρσένη Γεράσιμο και μετά την κ. Διαμαντοπούλου Άννα, ο δασκαλάκος όπως τον λένε κ. Κουμέντος Ιωάννης διορισμένος Περιφερειακός Δ/ντης Αθήνας κ. Κουμέντος Ιωάννης, εραστής του σχολείου της δήθεν «αριστείας»! Αυτό πρέπει να διευκρινιστεί, καιμε νεότερο νόμο, γιατί μόνο ο διδάσκων με το Π.Δ. 407 είναι αυτός που έχει το κύριο διδακτικό και ερευνητικό έργο σχεδίασης και περάτωσης και διδασκαλίας του του μαθήματος ή διεκπεραίωσης μιας έρευνας. Αντίθετα ο «αποσπασμένος» εκπαιδευτικός που του ανατέθηκε η διδασκαλία του μαθήματος Π.Δ. 407, απλά λειτουργεί ως βοηθός του Διδάσκοντα με το Π.Δ. 407 ή του κύριου ερευνητή ή του Καθηγητή,  αλλά με απουσία αυτών,  απλά διδάσκει το μάθημά τους ή το μάθημα του Καθηγητή. Με άλλα λόγια ο Διδάσκων με το Π.Δ. 407 είναι ανώτερος του αποσπασμένου εκπαιδευτικού  που του ανατέθηκαν καθήκοντα Π.Δ. 407 αλλά δεν έχει ιδιαίτερη σύμβαση με το Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ. Υπάρχει και η περίπτωση ένας αποσπασμένος σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ, να υπογράψει σύμβαση έργου και ως Π.Δ. 407. Τότε ισχύουν αναλογικά τα ανωτέρω και συνολικά πρέπει να μοριοδοτείται κατά την γνώμη πολλών, με ένα μόριο ως διδάσκων με το Π.Δ.407 και με μισό μόριο ως αποσπασμένος σε ΑΕΙ και ΤΕΙ..
6. Η  πρώτη κριτική για τον Νόμο Διαμαντοπουλου για τα «Πρότυπα Πειραματικά» έγινε από εμένα τον ίδιον – και όχι από την αριστερά – και κατατέθηκε στο γραφείο της κ. Διαμαντοπούλου και δημοσιεύτηκε. Οι σύμβουλοι της Διαμαντοπούλου δεν γνώριζαν τι σημαίνει Πρότυπο και Πειραματικό. Η κ. Μπούντα Ελένη και ο κ. Κουμέντος Ιωάννης, ελλιπών προσόντων και οι δύο «πήραν στον λαιμό τους» την κ. Διαμαντοπούλου με την άγνοιά τους. Στην συνέχεια η κ. Μπούντα έκρυβε όλα τα υπομνήματά μου για την επιστημονική μου θέση περί «προτύπων πειραματικών». Προς τιμήν του ο πρώην Υπουργός κ. Απόστολος Κακλαμάνης, αλλά και ο κ. Άρης Σηλιωτόπουλος στην Βουλή την ημέρα ψήφισης του Νόμου Διαμαντοπύλου, περί των ανεκδιήγητων «Προτύπων Πειραματικών» τόνισαν την επιστημονική θέση, ότι άλλο είναι τα Πρότυπα και άλλο τα Πειραματικά. Η κ. Διαμαντοπύλου ήταν παγιδευμένη από την άγνοια των Συμβούλων της και έτσι όλη η Βουλή ψήφισε έναν Νόμο που δεν είχε επιστημονική βάση, Στην συνέχεια η κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου, κατάλαβε την διαφορά, μετά από υπομνήματά μου, αλλά το κακό είχε γίνει! Σύντομα κατάλαβα ότι έχω να κάνω με ημιμαθείς και προσάρμοσα τα υπομνήματά μου στα μέτρ τους, έτσι να με αισθάνονται στα «μέτρα τους», δηλ. έγραφα με κάποια λάθη, ή έκανα ασυνταξίες για να αισθάνονται «καλύτερα»!. Η πρώτη η κ. Μπούντα έγινε ταχύτατα Σχολική Σύμβουλος και ο Δεύτερος ο κ. Κουμέντος, Περιφερειακός Διευθυντής Αττικής και φρόντισε αμέσως, μετά από συνεννόηση με την κ. Μακρή Μπότσαρη της Γιαννάκου – δείτε πώς συνεργάζονται τα υπερκομματικά κυκλώματα και συνασπίζονται οι ανίκανοι κατά του ικανού. Με σύντομες διαδικασίες αποφάσισαν να βγω σε αυτοδίκαιη αργία με γελοίες κατηγορίες για τις οποίες αθωώθηκα στα Δικαστήρια. Οκ. Κουμέντος Ι,  επιβραβεύτηκε για την άγνοιά του, με την θέση του Αντιπροέδρου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, θέση που πριν επί δεξιάς κατείχε η κ. Ευανθία Μακρή Μπότσαρη, για την οποία γίνονται έρευνες για την ύπαρξη ή όχι των πτυχίων της και για το πού πήγαν τα 85 εκατομμύρια του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
7.  Η διάκριση Πειραματικών και Προτύπων υλοποίησε τις δικές μας θέσεις και υιοθετήθηκε από την Κυβέρνηση Συριζα. Δεν μπορώ να κρύψω ότι μου τηλεφώνησε ο ίδιος ο κ. Κουράκης και του κατέθεσα τις προτάσεις μου και το βιβλίο μου. Δεν άφησαν όμωε τον σοβαρό υφυπουργόκ. Κουράκη να αποκαταστήσει τους διωχθέντες από  τον νόμο της κ. Διαμαντοπούλου. Ιδιαίτερη αντίσταση έφερε η κ. Τρίμη που ενώ στην αρχή ήταν θετική, στο τέλος ήταν έως και εχθρική, αφού την προσέγγισαν τα μέλη τα υπερκομματικής συμμορίας και ο κύκλος των δήθεν «αρίστων» Παπατσίμπα, Δανίη, Ανδριώτης,  κλπ.. Η επέκταση των Πειραματικών και στα τεχνικά είναι πρόταση δική μας και ευχαριστούμε το υπουργείο που την υιοθέτησε. Θα ήθελα να τονίσω ότι τα δύο Πανεπιστημιακά Πειραματικά το ΠΣΠΑ Αθήνας και το ΠΣΠΘ Θεσσαλονίκης είναι ενιαία σχολεία με ενιαίο Γυμνάσιο και Λύκειο και με έναν Διευθυντή και για το Γυμνάσιο και για το Λύκειο. Λόγω της μη λειτουργικότητας και των προβλημάτων που υπάρχουν θα ήταν καλύτερο να χωρίσουν το Γυμνάσιο με το Λύκειο, όπως συμβαίνει σε όλα τα Πειραματικά ι και να τοποθετηθούν νέοι Διευθυντές και στο Γυμνάσου και το Λύκειο. Επίσης να τοποθετηθεί τριμελής συμβουλευτική επιτροπή από τις Φιλοσοφικές Σχολές στις οποίες ανήκουν τα Πειραματικά των ΑΕΙ, που θα εποπτεύον το σχολείο και θα εισηγούνται τον Διευθυντή του Σχολείου που πρέπει να επιλέγεται από το ΑΠΥΣΔΕ και όχι από το ΠΥΣΔΕ. . Στο ίδιο Νόμο περί βοσκοτοπιών ο κ. Φίλης φρόντισε να απαλλάξει, όσους είχαν πρόβλημα με τα ερευνητικά προγράμματα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για την περίοδο 2007-2015 και άρα και την κ. Μπότσαρη Μακρή την σύμβουλο της κ. Γιαννάκου.. Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική, φωτογραφική και παρακαλούμε να αποσυρθεί.
7. Σχετικά με την τριτοβάθμια εκπαίδευση θα πρέπει κανείς να μελετήσει την περίπτωση της ΑΣΠΑΙΤΕ. Εκεί θα αντιληφθείτε πώς συνεργάζονται τα μέλη της λεγόμενης «υπερκομματικής συμμορίας» με τα μέλη του λεγόμενου « παρα-εκπαιδευτικού κυκλώματος, που ουσιαστικά έχουν κοινό πυρήνα ατόμων και ανά περίσταση, προωθούν άλλους, απειλούν άλλος και εκβιάζουν άλλους. Πίσω τους υπάρχουν διαβρωμένα βουλευτικά γραφεία, στελέχη όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης που υποκλίνονται σε οποιανδήποτε τους τηλεφωνήσει για «μέσον», μεθοδεύουν εκλογές λεκτόρων καθηγητών, οργανώνουν εκδιώξεις άλλων, βγάζουν ιδιόρρυθμους ή τρελλούς άλλους, κλέβουν πρωτότυπες εργασίες και τις οικειοποιούνται, μοιράζουν μεταξύ τους προγράμματα, θέσεις, αξιώματα όπως λέγεται,  και καλύπτονται από δικηγόρους του «παραδικαστικού κυκλώματος» και μερικούς εισαγγελείς και δικαστές που θα αρχειοθετήσυν οποιαδήποτε αναφορά εναντίον τους.
Μελέτη περίπτωσης. «Η διαφθορά και η παράνομη προετοιμασία εκλογής του κ. Κωνσταντίνου Χατζηδήμου στην ΑΣΠΑΙΤΕ Σαππών, στις  6-11-2015 τα παράνομα πτυχία, οι παράνομες πλασματικές προϋπηρεσίες και το γνωστό «παρα-εκπαιδευτικό κύκλωμα» και οι υπεύθυνοι» ενδιαφέρονται για τα ποσοστά της λείας»… Η διαφθορά και η απάτη στην Ελλάδα έχει ανεξέλεγκτες διαστάσεις πλέον. Η υπόθεση που καλύφτηκε το 2012, επανέρχεται επί κυβέρνησης «πρώτη φορά αριστερά» για να δοξαστεί η διακομματική διαφθορά!
Ο κ. Κώνσταντίνος Χατζηδήμου, έχει καταθέσει παράνομα πτυχία που τα πήρα και τα δύο το ίδιοέτος, το 2007,και η εισηγητική έκθεση είναι προϊόν εκτεταμένης απάτης πλαστογραφίας κατά Δημοσίου και όφειλε η Διοίκηση της ΑΣΠΑΙΤΕ και το Υπουργείο να την στείλει αυτεπάγγελτα στον κ. Εισαγγελέα.. Δεν το έκανε και η αναφορά στρέφεται και κατά της Διοίκησης της ΑΣΠΑΙΤΕ και κατά του Πατρός Καθηγητή κ. Χαντζηδήμοιυ και κατά των υπευθύνων του Υπουργείου Παιδείας και παντός υπευθύνου. Ο κ  Κ. Χατζηδήμου, έχει παράνομα Μεταπτυχιακό και Διδακτορικό Δίπλωμα που το έκανε παράνομα, την ίδια χρονική περίοδο το 2007, στο Δ.Π.ΘΡΑΚΗΣ   και ταυτόχρονα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στην Ρόδο με το ίδι αντικείμενο, εν γνώσει του πατέρα κ. Δημήτριου Χατζηδημου, Καθηγητή στον Τομέα Παιδαγωγικής  (τμ. Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής) του Α.Π.Θ.). Η εισηγητική έκθεση έγινε δύο χρόνια μετά την καταληκτική ημερομηνία της προκήρυξης,  αλλά ενσωματώνει και τα δύο χρόνια καθυστέρησης στα προσόντα του κ. Χατζηδήμου. Η εισηγητική είναι απόδειξη απάτης, πλαστογραφίας, ψευδούς βεβαίωσης, παράβασης καθήκοντος κλπ… Αιτούμαι να στείλετε όλα τα πτυχία και τα έγγραφα στην εισαγγελία.
Ότι συμβαίνει σήμερα με την υπόθεση κ. Χαντηδήμου, συμβαίνει κάθε μέρα σχεδόν σε όλα τα Πανεπιστήμια της Ελλάδας. Γνωστή του κ. Χατζηδήμου είναι η κ. Μακρή Μπότσαρη Ευανθία Καθηγήτρια ΑΣΠΑΙΤΕ, που και η ίδια «εξελέγη παραμονές εκλογών» τους 2014,με σύμπραξη της « υπερκομματικής συμμορίας» και του «παρα-εκπαιδευτιού κυκλώματος». Μόνη της στο δικαστήριο η κ. Μπότσαρη αποκάλυψε ότι δεν έχει πτυχίο Ψυχολογίας Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών και δεν έχει Μάστερ από Αγγλία. Σημειώνουμε ότι τα πλαστά Μάστερ από την Αγγλία, Κύπρο, Καναδά, Βαλκάνια έχουν πάρει διαστάσεις επιδημίας. Παρόλα αυτά εγώ ήμουν σε αργία ένα χρόνο ενώ η κ. Μακρή Μπότσαρη που υπολόγισαν την απόσπασή της στην Φιλοσοφική ως ερευνητικό έργο και μετά τοποθετήθηκε Αντιπρόεδρος ου Παιδαγωγικού Ινστιτούτο για να χειριστεί τα 85εκατομμύρια του Γ΄ Κοινοτικού πλαισίου Παιδείας.
 8.  Σημειώνεται ότι υπεύθυνη πειθαρχικών στο Παιδείας, εντελώς τυχαία, ορίσανε την κ. Στράτου, η  οποία έχει, λένε υπηρετήσει στον ΟΕΕΚ, που είχε Πρόεδρο τον σύζυγο της κ. Μακρή Μπότσαρη κ. Χαράλαμπο Μπότσαρη, όπου και εκεί λέγεται ότι γίνανε πολλά! Οπότε βλέπουμε πώς όλοι οι «γνωστοί» της κ. Μπότσαρη έχουν πάρει θέσεις καλές σε καίρια πόστα ανεξάρτητα αν είναι δεξιοί, κεντρώοι ή αριστεροί, αρκεί να υπάρχει αλληλο-εξυπηρέτηση συμφερόντων. Στον νόμο περί βοσκοτοπιών οκ. Φίλης ψήφισε ότι όλα τα πεπραγμένα στο παιδαγωγικό Ινστιτούτο από το 2007 έως το 2014 θεωρούνται ότι έγιναν καλώς! Την  φωτογραφική αυτή αντισυνταγματική διάταξη,  μπορεί να επικαλεστεί η κ. Μακρή Μπότσαρη και να βγει λάδι!! Όμως, δεν θα γίνει έτσι. Οι υπερκομματικές συμμορίες έχουν δύναμη, αλλά έχουν μια μεγάλη αδυναμία, την διαρκή παρανομία και επίσης φοβούνται την δημοσιότητα. Περιμένουμε ακόμα την απάντηση για τον έλεγχο στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, μετά από εισαγγελική παραγγελία, από τον κ. Φουτούχο. Με άλλα λόγια το ένα χέρι νίβει το άλλο….
9. Εκλογές ΟΛΜΕ, ΕΛΜΕ και Βουλευτικές Εκλογές. Αύριο στις εκλογές ψάχτε τις ψήφους, να δείτε τι ψήφισε η κ. Δανίλη και η κ. Παπατσίμπα, που δεν έχουν πίστη σε κανένα κόμμα, πρόκειται για «φασιστοειδών προσωπικοτήτων» και για «λαμόγια υψηλού βαθμού»,  όπως λέγονται,  ήταν υπέρ της δήθεν  «αριστείας», χωρίς να ξέρουν τι είναι  αριστεία ή τί  είναι Πειραματικό  και τί Πρότυπο σχολείο, απλά νοιάζονται να έχουν έναν τίτλο. Οι ίδιες όλο το βράδυ σχεδιάζουν τι ίντριγκα θα στήσουν εναντίον αυτών που δεν είναι στην «συμμορία» και «στοχοποιούν», εκβιάζουν κυνηγούν  κάθε μέρα και άλλον. Τρέχουν σε όλα τα κόμματα και τους συνδικαλιστές και «καλά κάνουν», που τους κοροϊδεύουν « ψιλό γαζί», λένε οι καθηγητές! Πολλές ψήφους θα πάρετε επίσης, εσείς οι του κέντρου και οι αριστεροί από την κ. Μακρή Μπότσαρη Ευανθία, που είναι δεξιά, αλλά σας δουλεύει όλους. Καλά σας κάνει και σας δουλεύει. Μπράβο της! Και να μην ξεχάσουμε και τις ψήφους που θα πάρετε από τον υποψήφιο του ΚΚΕ ΜΛ κ. Κάτσικα Χρήστο…. πιθανά πάρα πολλές Καλά κάνει και σας κοροϊδεύει.  Για να μην ξεχνάμε και τα άλλα μέλη της υπερκομματικής συμμορίας που ανήκουν, δήθεν σε άλλα κόμματα, αλλά αλληλο-στηρίζονται στις παρανομίες την κ. Ιατρίδου Μαρία και τον χαφιέ αριστερό των Εξαρχείων αλλά και καπιταλιστή ιδιοκτήτη της www.alfavita.gr κ. Κάτσικα Χρήστο, βασικό ψευδο-Μάρτυρα στην υπόθεση Ευανθία Μακρή Μπότσαρη εναντίον μου, στον οποίο η «ασφάλεια», «δίνει πληροφορίες, όπως ενόρκως καταθέτει ο ίδιος, τους ενημερώνουμε ότι θα θέσουμε υποψηφιότητα για την θέση που τους τάξανε και  δεν θα επιλεγούν. Επίσης πρέπει λόγω της έλλειψης καθηγητών, να αυξηθεί το ωράριο διδασκαλίας των Συνδικαλιστών, των Διευθυντών και υποδιευθυντών, ώστε να προσφέρουν και κάτι στην παιδεία.
Στα βοσκοτόπια της παιδείας μπήκε και η τρόικα ή το κουαρτέτο και επιθυμούν την απόσυρση του Νόμου. Τέλος δεχόμαστε κάθε παρατήρηση ακόμα  και μήνυση από τους ανωτέρω, αλλά η αλήθεια θα λάμψει. Υπάρχει Ελπίδα.
Με τιμή Αθήνα,  11 -12-2015

Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Σορβόννης
Πολιτευτής, Συνδικαλιστής,
Κολοκοτρώνη 7 Πεύκη 15121
Αθήνα,Τηλ.6980203968
ankoutsoukos@yahoo.gr



==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.