Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Ανταλλακτικά Καναντέρ : Όλη η αλήθεια! Αυτές είναι οι ευθύνες του ΥΠΕΘΑ

πυρκαγιές
Ανταλλακτικά Καναντέρ: Το προφητικό δημοσίευμα του ArmyNow.net έβλεπε προβλήματα στην αντιπυρική περίοδο. Ποια είναι η αλήθεια για τα πυροσβεστικά αεροσκάφη;
 του Μιχάλη Χαιρετάκη
και μέσα “Με ανταλλακτικά ύψους 8 εκ. ευρώ το υπουργείο Εθνικής Άμυνας κρατάει στην ζωή για άλλα τέσσερα χρόνια τα γηρασμένα Καναντέρ…
Το καλοκαίρι που μας πέρασε ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Άμυνας επισκέφτηκαν στο νοσοκομείο το πλήρωμα του CL-215 που σώθηκε από θαύμα στην Λακωνία.
Το καλοκαίρι μάλιστα ο ίδιος ο πρωθυπουργός άφησε να εννοηθεί πως θα ανανεωθεί και ο στόλος λέγοντας απο την βάση της Ελευσίνας :«Ρώτησα πριν για τη δύναμη σε αεροσκάφη – τα 30 αεροσκάφη, βεβαίως, είναι ένας σημαντικός αριθμός.
Πρέπει, όμως, να έχουμε υπόψη μας ότι κάποια από αυτά τα αεροσκάφη είναι παλιά· χρειάζεται εκσυγχρονισμός του στόλου».
Ο εκσυγχρονισμός όμως φαίνεται πως πάγωσε όπως οι δρόμοι απο τον χιονιά και έτσι το υπουργείο Εθνικής Άμυνας ζήτησε απο το ΓΕΑ να κάνει διαγωνισμό για ...906 υλικά των CL215 και CL415 ύψους 2 εκατομμυρίων για κάθε έτος, συνολικά 8 εκ. για 4 χρόνια.
Έστω και έτσι όμως με δεδομένο πως φτάσαμε στα μέσα Ιανουαρίου.
Να βάλουμε ένα στοίχημα για το αν θα προλάβουν να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για την φετινή αντιπυρική περίοδο που και πάλι θα κληθούν οι γνωστοί ήρωες της Πολεμικής Αεροπορίας στα υπόστεγα και τα κοκπιτ να τα δώσουν όλα για να σωθούν ζωές και περιουσιές;”
Αυτά έγραφε μεταξύ άλλων το site , να δούμε όμως με στοιχεία απο το Διαύγεια αν και πότε έγινε αυτός ο διαγωνισμός.
1ο εγγραφο 12.1.2017/ 23.12.2016
Ανακοίνωση της απόφασης διαγωνισμού
2ο έγγραφο 18.05.2017
Ανακοινώνεται ο ηλεκτρονικός διαγωνισμός και η ημερομηνία διεξαγωγής του.
3ο εγγραφο 15.6.2017
Αποφασίζεται η παράταση για το διαγωνισμό για 7 ακόμα ημέρες μετά απο αίτημα μιας εταιρείας απο αυτές που συμμετείχαν.
Ακόμα μετά απο 1 1/2 μήνα δεν έχει αναρτηθεί, απ’ όσο γνωρίζω κάποιο έγγραφο για τα αποτελέσματα του ηλεκτρονικού διαγωνισμού, ενώ διαβάσαμε τις τελευταίες ημέρες για εισήγηση της Γενική Γραμματεία Προστασίας του Πολίτη προς το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη για αγορά 4 μεταχειρισμένων CL-215 (!!!) έναντι 13-15 εκ ευρώ.
Ευτυχώς η ΠΑ αντέδρασε και η εκδοχή να έχουμε ακόμα 4 επιπλέον παλιά, αμφιβόλου αξίας Canadair τα οποία σε λίγο καιρό θα ήταν πιθανότατα σε αχρηστία, δεν υπάρχει πια.
Ομως κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει στο μέλλον. 
  • Πώς θα χαρακτηρίζατε πέρα απο εγκληματική την ολιγωρία στο διαγωνισμό, για πάνω απο 6 μήνες, όταν οι ελλείψεις είχαν διαπιστωθεί απο το προηγούμενο καλοκαίρι;
  • Πως θα χαρακτηρίζατε τις εισηγήσεις για μεταχειρισμένα 40ετιας CL-215 την ίδια στιγμή που τα περισσότερα CL-215 βρίσκονται καθηλωμένα στο έδαφος;
  • Πως θα χαρακτηρίζατε τη θέση “έκλεισε το εργοστάσιο και δεν έχουμε ανταλλακτικά” οταν την ίδια εποχή ετοιμάζεται διαγωνισμός τετραετίας για ανταλλακτικά, των ίδιων αεροσκαφών, ύψους 8 εκατομμυρίων ευρώ;
  • Πιστεύετε οτι δεν υπήρξε πολιτική παρέμβαση για να ανασκευάσει το αστεροσκοπείο την αρχική του εκτίμηση, μειώνοντας την εκταση της φωτιάς στον Κάλαμο κατά 45% , με δικαιολογία τη νέφωση στην περιοχή;
  • Πιστεύετε, οτι όπως είπαν, τα συστήματα που χρησιμοποιεί η NASA  και ευρωπαϊκές υπηρεσίες για την εκτίμηση της καταστροφής είναι χονδροειδή όπως ακούσαμε;
ΥΓ Σε κάθε  πολιτισμένη χώρα του κόσμου, αλλά ακόμα και σε κάποιες τριτοκοσμικές , μετά την αποκάλυψη αυτών των εγγράφων θα ακολουθούσαν παραιτήσεις υπευθύνων, ακόμα και υπουργών.

=====================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.