Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Γιώργος Λιάνης: Στα 74 μου κάνω τρεις δουλειές για να τα βγάλω πέρα (Video)

Αναγκασμένος να κάνει τρεις δουλειές για να μπορέσει να επιβιώσει είναι ο Γιώργος Λιάνης.
 «Άμα βγω εγώ να πω τώρα στα 74 μου ότι είμαι αναγκασμένος να κάνω τρεις δουλειές και δεν τα βγάζω πέρα, θα πουν “α, ο Λιάνης παραπονιέται ότι κάνει 3 δουλειές και οι νέοι είναι άνεργοι”, το ξέρω ότι θα το πουν αυτό. Η αλήθεια, όμως, είναι αυτή, ότι εγώ χρειάζεται στα 74 μου να κάνω τρεις δουλειές, ραδιόφωνο, εφημερίδα και κάνω και κάτι πορτραίτα στην τηλεόραση, για να τα βγάλω πέρα», είπε μεταξύ άλλων ο Γιώργος Λιάνης μιλώντας στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά».


==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.