Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

ΧΑΜΟΣ: ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ και ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΗΝΥΟΥΝ ΤΟΝ Γ. ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟ και ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑ ΞΕΠΛΥΜΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΑΣΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ (αύριο στον εισαγγελέα Χαλκίδος)

Την 5-4-2013 κατήγγειλα με εκτεταμένη αναφορά μου στην ECB, στον Υπουργό Οικονομικών, ΣΔΟΕ κλπ. την εγκληματική τακτική των τραπεζών να απαιτούν από τους οφειλέτες για δεύτερη φορά τα ληξιπρόθεσμα δάνειά των, για τα οποία έχουν πλήρως αποζημιωθεί με την ανακεφαλοποίησή των των 50 δις. που ολοκληρώθηκε την 30-04-2013. 
 
Ο Γ. Στουρνάρας, κάνοντας προφανώς την ανάγκη φιλότιμο και για να αποποιηθεί τις δικές του ευθύνες, προσυπέγραψε την μηνυτήρια αναφορά μου και την διαβίβασε, μαζί με το παρακάτω διαβιβαστικό που δημοσιεύω, ως συν-μηνυτής μου!, μεταξύ των άλλων αρχών και στον εισαγγελέα Χαλκίδος για να ερευνήσει τις αξιόποινες πράξεις των τραπεζών που προκύπτουν από την αναφορά μου αυτή. Κι ο εισαγγελέας Χαλκίδος μας καλεί αύριο να καταθέσουμε ενόρκως για το τεράστιο αυτό θέμα. Εγώ θα προσέλθω γύρω στις 11πμ, ενώ ο υπουργός, φαντάζομαι θα στείλει υπόμνημα. 

Με την αναλυτική μήνυση που καταθέτω αύριο, μαζί με την προηγηθείσα αναφορά μου και τον υπουργό ως συνμηνυτή μου, κατηγορούμε τις τράπεζες για  Απάτη (ΠΚ 386), Εκβίαση (ΠΚ 385), Απειλή (ΠΚ 333), Νομιμοποίηση Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες σε βαθμό ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ (ν. 3932/2011 και ν.3691/2008) και σύσταση εγκληματικής οργάνωσης (ΠΚ 187).
Ο ένας εναντίον του άλλου…ο σώσων εαυτόν σωθήτο…συμπλοκή συμμοριών. 
Αρχίζει νάχει ενδιαφέρον η ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ….Η Ιστορία του Έλληνα Ντον-Κορλεόνε.

Ευπρόσδεκτοι όσοι θέλουν να καταθέσουν ως μάρτυρες. 
Δηλώστε συμμετοχή στο τηλέφωνό μου:
22210-62743 και epivetta@otenet.gr (χωρίς παράβολο ή άλλη  οικονομική επιβάρυνση).
                     
Δημ. Αντωνίου 

"Αύριο θα δημοσιεύσουμε όλη την μήνυσή μου στο "Στοχασμό-Πολιτική"
ΔΑ


==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.